پذیرش 620 نفر در آزمون استخدام هلال احمر/ اعلام اسامی تا پایان اردیبهشت ماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پذیرش 620 نفر در آزمون استخدام هلال احمر/ اعلام اسامی تا پایان اردیبهشت ماه

فهرست نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر، تا پایان اردیبهشت به سازمان سنجش ارسال می شود.
هلال احمربه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، ابوالقاسم گرجی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در نشست مدیران ستادی و مدیران عامل جمعیت هلال احمر، ضمن تشریح سابقه ای از روند استخدام نیروهای جدید در جمعیت هلال احمر از سال 94 تا کنون؛ به انجام باقی مصاحبه ها در هفته گذشته اشاره کرد و از ارسال فهرست نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر، تا پایان اردیبهشت سال جاری به سازمان سنجش خبر داد.
وی همچنین به نهایی شدن قبولی 620 نفر در آزمون استخدامی هلال احمر اشاره کرد.
گرجی با یادآوری تاکید رئیس جمعیت هلال احمر نسبت به جذب اکثریت نیروهای استخدامی جدید در بخش صف؛ گفت:” پس از بررسی ها و استخراج کسری ها، 87 درصد به تفکیک 54 درصد برای پایگاه ها، 30 درصد برای شعب و 2/8 درصد برای دفاتر هلال احمر، در بخش صف جذب گردیدند و 12 درصد نیز در بخش هایی از ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر که دچار کمبود نیرو هستند، جذب شدند.”
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر، تصریح کرد که این آزمون استخدامی بر پایه دانش محوری برگزار شد و سابقه افراد در هلال احمر به عنوان یک عنصر کلیدی در نظر گرفته شد.
گرجی با تشکر از مشارکت معاونت آموزش جمعیت هلال احمر در برگزاری آزمون استخدام، خاطرنشان کرد که در این آزمون، مصاحبه روانشناسی نیز برای پذیرفته شدگان آزمون کتبی در نظر گرفته شده بود.
11 هزار و 317 متقاضی در آزمون استخدامی هلال احمر ثبت نام کرده بودند که تعدادی از متقاضیان به دلیل نداشتن شرایط لازم، از شرکت در آزمون کنار گذاشته شدند؛ برای 5 هزار نفر کارت شرکت در آزمون صادر شد و در نهایت آزمون با 20 درصد غایب و بر اساس 70 درصد کتبی و 30 درصد شفاهی، برگزار شد.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر همچنین در خصوص بازنگری تشکیلات، جذب نیرو در داروخانه های هلال احمر، حذف و جذب پست های ستاره دار و … به سوالات مدیران عامل استان ها پاسخ گفت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار