پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد تومان بابت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

پرداخت بیش از  ۶ هزار میلیارد تومان بابت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش از تنظیم لایحه رتبه‌بندی جدید خبر داد و گفت: از سال ۹۴ تاکنون ۶۱۰۰ میلیارد تومان بابت اجرای طرح رتبه‌بندی اولیه پرداخت شده است.

علی الهیار ترکمن در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ی اجرای طرح رتبه بندی بیان کرد: این طرح در سال ۹۴ با مصوبه دولت اجرا شده است.

وی افزود: در قانون برنامه ششم توسعه مکلف شده ایم، تا مرحله کامل تری را در قالب لایحه رتبه بندی به مجلس شورای اسلامی ارایه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: این لایحه در شورای عالی آموزش و پرورش با مشارکت صاحب نظران در حال تنظیم است.

الهیار ترکمن بیان کرد: پس از تنظیم این لایحه در شورای عالی آموزش و پرورش، این طرح به هیئت دولت ارایه می شود و سپس به مجلس شورای اسلامی برای تصویب داده خواهد شد.

وی ادامه داد: از سال ۹۴ تاکنون ۶۱۰۰ میلیارد تومان بابت اجرای طرح رتبه بندی اولیه پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: رتبه بندی که در حال حاضر اجرا می شود بر اساس رتبه ارشد، خبره و عالی است. ممکن است در رتبه بندی جدید، رتبه های دیگر نیز اضافه شود که براساس قانون اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تا هنگامی که طرح رتبه بندی در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسد نمی توان در رابطه با جزییات این طرح به صورت قطعی نظر داد.

الهیار ترکمن گفت: بابت اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان هیچ بدهی تاکنون نداشته ایم.

اخبار آموزش و پرورش اخبار