پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به اقشار آسیب پذیر در ماهشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جلسه هماهنگی با بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ریاست معاون فرماندار بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم آریازنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهر با تقدیر از همکاری بانک‌های شهرستان در پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب پذیر خواستار تعامل بیشتر بانک‌ها در اخذ تضمین‌های آسان‌تر و تسریع در پرداخت وام‌های اشتغال زایی به مشتریان شد.

او گفت: در این جلسه اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به افراد زیر پوشش بهزیستی شهرستان بندر ماهشهر در قالب تسهیلات اختصاص یافت.

آریا زنگنه افزود: رئیس بهزیستی شهرستان بندر ماهشهر و مدیران بانک‌های شهرستان گزارش کاملی از نحوه پرداخت و میزان تسهیلات مورد نظر ارائه کردند و ما خواستار تشکیل کارگروه ویژه توسط اداره کار و اداره بهزیستی و بانک‌های عامل جهت بررسی افزایش تسهیلات و تسریع در پرداخت آن شد.

معاون فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: اتاق اصناف شهرستان ماهشهر را نیز مکلف شد که در اسرع وقت تدابیر لازم جهت تخفیف ویژه صدور پروانه کسب برای افراد زیر پوشش اداره بهزیستی اتخاذ و به فرمانداری گزارش شود.

این مقام مسئول با برشمردن مشکلات عدیده اقتصادی و تورم شدید موجود از مدیران بانک‌ها خواست با رعایت نکردن بروکراسی اداری جهت جذب اعتبارات اشتغالزایی اقدام سریع و به موقع به عمل آورده و به افراد تعرفه شده از طرف اداره بهزیستی پرداخت کرده و میزان پرداختی‌ها و نحوه جذب اعتبارات را به فرمانداری گزارش نمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار