پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در ۵ماه/ سهم ۱۷درصدی بانک توسعه تعاون برای تسهیلات اشتغالی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

 

پرداخت ۲۷۰ میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی در ۵ ماه

مدیرعامل توسعه تعاون با اشاره به سهم ۲هزار میلیارد تومانی این بانک برای پرداخت اشتغال روستایی گفت: از زمان اجرای برنامه توسعه اشتغال روستایی و عشایری ۲۷۰ میلیارد تومان توسط بانک توسعه تعاون به طرح های مصوب اشتغال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حجت الله مهدیان، مدیرعامل بانک توسعه تعاون عصر امروز با حضور در نشست گفت‌وگو پیرامون برنامه ملی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با اشاره اینکه از 12 هزار میلیارد تومان منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال فراگیر،2 هزار میلیارد تومان سهم بانک توسعه تعاون است که 17 درصد از کل منابع اشتغالزایی است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به سهم 2 هزار میلیارد تومانی این بانک از مجموع تسهیلات اشتغال روستایی، از پرداخت 270 میلیارد تومان از این تسهیلات به طرح های مصوب اشتغالزایی خبر داد.

مهدیان با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال از طریق 450شعبه سراسر کشور شروع شده که امیدواریم بتوانیم در زمان مقرر کل این منابع را به طرح های مصوب تخصیص دهیم گفت: از زمان اجرای برنامه توسعه اشتغال روستایی و عشایری 270 میلیارد تومان توسط بانک توسعه تعاون به طرح های مصوب اشتغال طی 5 ماه گذشته پراخت شده است.

وی گفت: مطابق دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختیارات پرداخت تسهیلات تا سقف 6 هزار میلیارد ریال اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری به شعب استانی بانک توسعه تعاون ابلاغ شده و پرداخت تسهیلات تا این سقف نیازمند ارجاع به مرکز نیست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار