پرداخت 32 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به تعاونی‌های مشاغل خانگی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پرداخت 32 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به تعاونی‌های مشاغل خانگی خوزستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای حمایت از تعاونی‌های مشاغل خانگی بازار عرضه محصولات تعاونی‌ها باید فراهم شود.

سید حمید کلانتری ظهر امروز در حاشیه بازدید از تعاونی‌های شوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش، اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه ما برای سازمان‌دهی تعاونی‌ها ایجاد بستر صادرات محصولات به‌منظور افزایش رقابت‌پذیری، تعیین قیمت منطقی، جهت‌گیری و سوق دادن کالا به بازار فروش و افزایش تولید است.

وی بابیان اینکه توانمندسازی تعاونی‌ها از طریق آموزش مهارتی و مدیریتی را از دیگر برنامه‌های سازمان‌دهی تعاونی‌ها برشمرد و افزود: فرهنگ‌سازی برای توسعه تعاون و باور تأثیر تعاون در اشتغال و تولید حائز اهمیت است.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعطای تسهیلات کم‌بهره به تعاونی‌های مشاغل خانگی در خوزستان خبر داد و ضمن اعلام آمادگی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اظهارکرد: 32 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به تعاونی‌های مشاغل خانگی در خوزستان داده می‌شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های طبیعی در شهرستان شوش افزود: منابع خدادادی با جذب سرمایه‌گذاران شهرستان و مشاغل خانگی به فرصت‌های شغلی قابل تبدیل هستند.

کلانتری گفت: با ایجاد بازار عرضه مشاغل خانگی در کنار آثار گردشگری شهرستان و انواع پنجشنبه‌بازار و جمعه‌بازار شرایط عرضه و فروش محصولات برای تعاونی‌ها در شوش فراهم شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار