پیگیری صدور احکام استخدامی مربیان حق التدریسی آموزشگاه های فنی وحرفه ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری صدور احکام استخدامی مربیان حق التدریسی آموزشگاه های فنی و حرفه ای و همچنین انتقال سوابق فرهنگیان از موضوعات مطروحه در نشست امروز این کمیسیون بود.

جلیل مختار در تشریح دستور کار جلسه امروز -سه شنبه- کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر، گفت: در جلسه امروز کمیسیون معارفه ای میان اعضای کمیسیون و مسئولان حاضر در جلسه امروز صورت گرفت و همچنین اعضای کمیسیون و مسئولان حاضر در این جلسه برنامه های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

نماینده مردم آبادان در مجلس ادامه داد: البته در رابطه با گزارش های ارائه شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز نقاط ابهامی برای اعضای کمیسیون بوجود آمد که وزیر این ابهاهات را به درستی برطرف کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تشریح موضوعات مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود، افزود: در جلسه امروز اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس موضوع «مهلت حداقل سه ماهه به فرهنگیان به منظور ارائه درخواست انتقال سوابق و احتساب بر اساس بخشنامه سال 1393 هیات وزیران» و همچنین «موضوع تبدیل وضعیت و صدور احکام استخدامی مربیان حق التدریسی آموزشگاه های فنی و حرفه ای» را در قالب دو نامه جداگانه به وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه کردند؛ امیدواریم که با اهتمام وزیر هر چه سریعتر مشکلات این قشر رفع شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس ادامه داد: برنامه فرآیند کارآفرینی، صندوق بیمه عشایر و همچنین موضوع توسعه خدمات درمانی در سطح جامعه از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: با توجه به کمبود وقت مقرر شد دستگاه های حاضر در جلسه امروز به صورت تخصصی گزارشات خود را به صورت جامع و کامل در اختیار اعضای کمیسیون قرار دهند.

در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی، وزیرتعاون، رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونین پارلمانی سازمان بهزیستی و همچنین مدیرعامل صندوق کارآفرینی حضور داشتند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار