چرا دفترچه آزمون استخدامی فراگیر منتشر نشده است؟

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی برگزار و نتایج آن اواخر شهریور اعلام شد اما هنوز خبری از انتشار دفترچه این آزمون نیست.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۰ مانند دوره‌های قبلی تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور و توسط سازمان سنجش و آموزش کشور در شهریور برگزار شد.

متقاضیان این آزمون نیز پس از انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سال جاری، برای دریافت شغل در انتظار انتشار دفترچه این آزمون ماندند اما حالا با گذشت زمان، هنوز این دفترچه منتشر نشده است و شرکت کنندگان این آزمون به دنبال استخدام و دریافت شغل هستند.

برای پیگیری این موضوع به سراغ سخنگوی سازمان سنجش رفتیم.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی هنوز مشخص نیست و سازمان سنجش در این باره اطلاعیه خواهد داد.

براین اساس تعداد زیادی از داوطلبان این آزمون که در پی شغل بودند، در انتظار دفترچه هستند. انتظار می‌رود سازمان سنجش که مسئول این امر است، نگاهی جدی‌تر به این قضیه داشته باشد.

نتایج نهایی دستگاه‌های اجرایی کشور شامل سازمان انتقال خون ایران، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، سازمان ملی استاندارد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل دستگاه‌های اجرایی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان و اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان در اواخر شهریور در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش اعلام شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار