چرا پذیرفته‌شدگان قوه قضائیه استخدام نشده اند؟

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از فراخواندن وزیر دادگستری به این کمیسیون برای توضیح چرایی عدم اجرای مصوبه استخدام پذیرفته‌شدگان قوه قضائیه خبر داد.
حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه، گفت: قرار است در هفته آینده که کمیسیون تشکیل جلسه می‌دهد سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری را برای پاسخگویی در این باره و اجرای بعدی که 30، 40 روز پیش مبنی بر استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه داده بود احضار خواهیم کرد.
وی افزود: ما به دنبال دریافت زمان جدید برای اجرای این موضوع و وعده جدید نیستیم بلکه باید وی در مورد چرایی عدم اجرای این استخدام توضیح دهد.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، تصریح کرد: من از وزیر دادگستری به صراحت این سؤال را مطرح خواهم کرد که با اینکه چند هفته پیش وعده اجرایی شدن استخدام پذیرفته شدگان آزمون قوه قضائیه اما این موضوع محقق نشده است.
نوروزی درباره مطرح شدن این موضوع در دیدار اخیر برخی نمایندگان با رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در این مسئله در این دیدار با آیت‌الله رئیسی مطرح نشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار