چهارشنبه آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور ارشد ۹۹

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

چهارشنبه سوم دی ماه ۹۹ آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ است.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ثبت‌نام پذیرش بدون کنکور ارشد ۹۹ از روز سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ و به صورت متمرکز و توسط سازمان سنجش آغاز شده است و با توجه به مهلت تمدید شده داوطلبان تا روز چهارشنبه ۳ دیماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

وی افزود: پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه ۱۶ شورای سنجش و پذیرش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی (۴ مرداد و ۱۰ آبان سال ۱۳۹۹) و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفته است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این پذیرش در رشته‌محل‌هایی که ظرفیت آنها در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده مردود هستند و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) به صورت متمرکز صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۰ هزار و ۲۶۴ نفر در این دوره ثبت نام کرده اند.

زرین آمیزی یادآور شد: مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ (صرفاً در همین سال انجام می‌شود) و شروع به تحصیل این داوطلبان از نیمسال دوم و بهمن ماه خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار