چگونه یک زبان دیگر به کیبورد اضافه کنیم؟

دسته ها: مطالب آموزشی

چگونه یک زبان دیگر به کیبورد اضافه کنیم؟

برخی افراد برای ارتباطات خود از طریق رایانه به زبانهایی غیر از زبان تعریف شده برای سیستم نیاز دارند، آموزش اضافه کردن زبان به رایانه را برای شما آماده کرده ایم .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعدد زبان ها، قومیت ها و ملیت های مختلف در دنیا و استفاده همگان از سیستم رایانه برای ارتباطات شان موجب شده تا طراحان سیستم عامل های مختلف رایانه ای و موبایلی زبان های متعددی را در برنامه های خود بگنجانند.

زبان پیش فرض برای تمامی رایانه ها انگلیسی طراحی شده است اما شما برای انجام اموری همچون جستجو در محیط وب و تایپ مطالبتان نیاز به زبانی دارید که به آن مسلط هستید.

برای اینکه زبانی را به کیبورد یا صفحه کلیدتان اضافه کنید با ما در این گزارش همراه باشید.
آموزش اضافه کردن زبان جدید به صفحه کلید در ویندوز

گام اول : از منوی استارت کنترل پنل را انتخاب کرده و در میان آیکن های مختلف گزینه Date, Time, Language and Regional را انتخاب کنید.

گام دوم :از پنجره باز شده گزینه languages را انتخاب کرده و در بخش services and input methods، گزینه details را برگزینید.

گام سوم :با انتخاب گزینه details و در صفحه نمایش داده شده Input Language را باز کرده و در بخش Installed Services گزینه هایی برای انتخاب زبان مورد نظر شما ارائه شده است.

گام چهارم :بر روی هر زبانی که مدنظر شماست کلیک کرده و گزینه add را انتخاب کنید تا زبان به کیبورد اضافه شود، البته با یاد داشته باشید پس از انتخاب زبان موردنظر حتما گزینه APPLY را انتخاب کنید تا تغییرات اعمال شود.

مطالب آموزشی