کاربران از دشوار بودن وبگردی با اپل واچ شکایت دارند !

دسته ها: اخبار

در حالی که ساعت هوشمند اپل مزایای قابل توجهی دارد، مشکلات مربوط به گشت و گذار در وب با استفاده از آن موجب نارضایتی برخی کاربران شده است. اپل واج محصولی است که استقبال بالایی از آن شده است و خیلی ها آن را محصولی انقلابی می نامند.

 

 با توجه به نمایشگر کوچک ساعت اپل، این شرکت خود از افزودن مرورگر به آن خودداری کرده است. اما این باعث نشده که دیگر شرکت‌ها و افراد برای ساعت مذکور مرورگر طراحی نکنند.یکی از هکرهای همیشگی iOS با نام مستعار Comex با توجه به ویژگی‌های رابط کاربری ساعت اپل برای آن یک مرورگر طراحی کرده است. 

اما تایپ بر روی این مرورگر و انجام فعالیت‌های مختلف با توجه به نمایشگر ۴۲ میلیمتری ساعت اپل کار دشوار و در مواردی ناممکن به نظر می‌رسد.باید توجه داشت که هنوز طراحی و عرضه برنامه‌های سازگار با ساعت اپل از سوی افراد و شرکت‌های ثالث با دشواری‌هایی روبروست و قرار است این کار تا اواخر سال جاری میلادی همه‌گیر و تسهیل شود.کارشناسان پیشنهاد می‌دهند با توجه به کوچکی نمایشگر ساعت اپل و احتمال خطای دست در حین استفاده از آن بهتر است برای وبگردی کماکان از گوشی یا رایانه استفاده شود.

البته از این کوچکی صفحه نمایش که بگذریم مشکل دیگری که با آن مواجه خواهید شد کاهش باتری دستگاه است بطوریکه با اینکار حتی این ساعت برای شما 12 ساعت نیز بازدهی نخواهد داشت چرا که کاربری ساعت برای وبگردی نیست و شرکت اپل نیز به همین دلیل است که در ساعت خود مرورگری قرار نداده است.

 

منبع:Phonearena part of itna

اخبار