کارگاه رایگان خبرنویسی در شهرستان باوی برگزار می شود

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

کارگاه رایگان خبرنویسی در شهرستان باوی برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باوی از برگزاری کارگاه یک روزه خبرنویسی به طور رایگان در این شهرستان خبر داد.

احمد عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی حرفه ای به شهروندان و انتقال اطلاعات از شهرستان به استان و کشور گفت: اولین کارگاه خبرنگاری و خبرنویسی با هدف ارتقای سطح حرفه ای علاقمندان و فعالان این عرصه چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه با حضور یکی از اساتید ارتباطات دانشکده خبر اهواز در محل سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باوی برگزار می شود.

وی به فعالیت افراد مختلف و علاقمندان به حرفه روزنامه نگاری در شهرهای ملاثانی، ویس و شیبان اشاره کرد و افزود: در شهرستان باوی پتانسیل و ظرفیت بالایی برای انعکاس فعالیت های مسئولان، مسائل و چالشهای وجود دارد و انعکاس این فعالیتها به صورت حرفه ای و تاثیرگذار جز با روش های حرفه ای تنظیم خبر و گزارش ممکن نیست. در همین راستا، برگزاری اولین کارگاه عملی خبرنگاری وخبرنویسی برای داوطلبان و علاقمندان به این حرفه برنامه ریزی شد و شرکت برای عموم علاقمندان آزاد است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باوی در مورد سرفصل های این کارگاه آموزشی توضیح داد: در این دوره یک روزه، داوطلبان با اصول خبرنویسی، ارزش های خبری، عناصر خبری، سبک های خبرنویسی، نحوه تولید خبر و منابع خبری مختلف آشنا می شوند و به طور عملی با روش تنظیم خبر آشنا می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، این کارگاه خبری با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر ملاثانی و ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) باوی برگزار می شود.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار