کاهش 50 درصدی تعرفه ترافیک داخلی اینترنت رایتل

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

کاهش 50 درصدی تعرفه ترافیک داخلی اینترنت رایتل

طبق اعلام مدیرعامل رایتل، تعرفه ترافیک داخلی اینترنت این اپراتور به نصف کاهش پیدا کرده و این کاهش هم برای بسته های اینترنتی و هم برای استفاده خارج از بسته مشترکین اعمال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدمجید صدری، مدیرعامل رایتل، گفت:

در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، حمایت از کارآفرینان، سرویس‌دهندگان و رسانه‌های داخلی بخشی از رسالت‌های رایتل بوده و به همین جهت تقویت و گسترش فرهنگ استفاده از خدمات و محصولات داخلی را یکی از وظایف خود می دانیم.

وی کاهش ۵۰ درصدی تعرفه اینترنت این اپراتور را هم در همین راستا دانسته و ابراز امیدواری کرد که این اقدام رایتل سبب افزایش استفاده مشترکین از خدمات و محتواهای داخلی شده و موجب رشد و توسعه این خدمات خواهد شد.

طبق گفته مدیرعامل رایتل، با ارایه این خدمت، مشترکین رایتل در هنگام استفاده از وبسایتهای ایرانی، که میزبانی آنها در داخل کشور انجام می‌شود، از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند می‌شوند و این تخفیف هم در قالب بسته‌های اینترنتی و هم در قالب استفاده عادی و خارج از بسته برای کاربران لحاظ خواهد شد.

مدیرعامل رایتل خاطرنشان کرد:

در حال حاضر بیش از ۲۰۰ سایت پرمخاطب ایرانی در لیست خدمات نیم‌بها قرار دارند و مشترکین می‌توانند برای اطلاع از اسامی آنها به وبسایت رایتل مراجعه کنند.

اخبار فناوری اخبار