کدرشته های جدید دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

کدرشته های جدید دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

کدرشته محل‌های جدید دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد و داوطلبان تا امروز می توانند در این پذیرش شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر گسترش آموزش عالی کدرشته محل‌های جدید علاوه بر کدرشته‌محل های اعلام شده در اطلاعیه‌های ۲۹ دی، ۹ بهمن و ۲۵ بهمن پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را منتشر کرد.

داوطلبان علاقمند به تحصیل در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از کدرشته‌محل های جدید مطلع شوند.

متقاضیان می‌توانند ضمن مراجعه به جداول مندرج در بندهای (الف و ب) اطلاعیه ۲۹ بهمن ۹۷ در صورت تمایل و با توجه به همراه داشتن مدارک لازم در زمان مقرر به مراکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

به داوطلبان مهلت داده می‌شود تا برای ثبت‌نام در پذیرش رشته‌های دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا امروز سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ به واحدهای دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار