کشاورزی بهترین راه برای ایجاد فرصت های شغلی در ایذه است

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

کشاورزی بهترین راه برای ایجاد فرصت های شغلی در ایذه است

فرماندار ایذه گفت: بهترین ظرفیت ممکن برای ایجاد فرصت های مناسب شغلی برای جوانان منطقه استفاده از بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیرانوند که شامگاه گذشته در جلسه شورای کشاورزی ایذه سخن می گفت، اظهار کرد: کشاورزی در این شهرستان نیاز به توجه و حمایت دارد و در این صورت خواهد بود که سرمایه گذار برای حضور در منطقه تشویق می شود.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزی از بهترین ظرفیت های اقتصادی منطقه محسوب می شود که می تواند در ایجاد فرصت های مناسب شغلی ویژه جوانان بسیار موثر باشد، عنوان کرد: با توجه به اینکه جلسه شورای کشاورزی در زمان کاشت و برداشت محصول برگزار می شود لازم است تا ادارات مربوطه تمام تلاش خود برای ایجاد هماهنگی های لازم با یکدیگر داشته باشند.

رئیس شورای کشاورزی ایذه با بیان ‌اینکه، طرح انتقال آب به منطقه کلید خورده و در حال طی روند اجرایی خودش است و تا انجام آن چندسالی طول می کشد، تصریح کرد: از مسئولان انتظار می‌ رود، مجوز کشت پائیزه را برای استفاده از آب حاشیه کارون ۳ و بخش سوسن به هر شکل و ظرفیتی بگیرند که مردم بتوانند از آن استفاده و معشیت خود را بگذرانند.

بیرانوند تاکیدکرد: بخشداران شهرستان قبل از شروع کشت جلسه ای با دهیاران گرفته و از جهاد کشاورزی برای ترویج کشت های مطلوب و توجیه دهیاران دعوت کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان ایذه بیان‌ داشت: سازمان تعاونی روستایی شهرستان پرداخت بخشی از مطالبات کشاورزان را از اداره غله و تعاون روستایی استان پیگیری کند.

فرماندار ایذه افزود: سازمان تعاونی روستایی در بحث تامین نهاده های کشاورزی به موقع اقدام کند تا درطول زمان کشت با مشکل روبرو نشویم.

وی همچنین خواستار شد: در فصل کشت نیروی انتظامی از ورود کود غیر استاندارد و بدون مجوز جلوگیری کند.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار