کمپانی واتس اپ اعلام کرد درحال کار بر روی اضافه کردن قابلیت مکالمه در نسخه ویندوزفون است

دسته ها: اخبار

کمپانی واتس اپ پس از اضافه کردن قابلیت مکالمه به نسخه اندروید برنامه خود تصمیم گرفته است این قابلیت را به سیستم عامل های دیگر نیز بیاورد در این مرحله به سراغ ویندوز فون رفته است و میخواهد قابلیت مکالمه را به ویندوز فون بیاورد.

 

واتس‌اَپ (WhatsApp) یک سرویس پیام رسانی (چت) برای تلفن‌های همراه است که در شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه جان کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون،نوکیا، و بلک‌بری است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا و یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. این سرویس پیام رسانی تنها سال اول رایگان است و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت شود. واتس اپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای اس ام اس یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. در واتس اپ امکان ارسال پیام به دیگران را از طریق نسل سوم شبکه تلفن همراه و وای-فایبه شرط در دسترس بودن فراهم می‌آورد. واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۴۵۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند.

پس از اضافه شدن این قابلیت به نسخه اندروید این اپلیکیشن استقبال ها از آن بسیار بالا بود به همین دلیل این شرکت را بر آن داشت که هرچه سریعتر قابلیت مکالمه را در سایر سیستم عامل ها فعال کند در قدم بعدی میخواهد به ویندوزفون این امکان را اضافه کند البته اعلام کرده است در حال کار روی نسخه ویندوزی اپلیکیشن خود میباشد و در مورد سیستم عامل آی او اس نیز فقط اعلام کرده بزودی افزوده میشود.

 

 

منبع:Gsmarena

اخبار