کمک به رشد فضای کار آفرینی در استان خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

رئیس کانون کارآفرینان خوزستان گفت: قوانین برای کار آفرینی را شناسایی کردیم و با دستگاه‌های اجرایی وارد مذاکره شدیم تا بتوانیم فضای کارآفرینی را برای افراد تسهیل کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هرمز رئیس کانون کارآفرینان خوزستان گفت: ما قوانین خوبی برای کارآفرینی داریم که هیچ‌وقت اجرا نشدند و قوانین را شناسایی کردیم و با دستگاه‌های اجرایی وارد مذاکره شدیم تا بتوانیم فضای کارآفرینی را برای افراد تسهیل کنیم.

او افزود: ۲۴۰ قانون مؤثر در توسعه کسب کارداریم که می‌توانند ۳۸ درصد مشکلات اشتغال استان را برطرف کند.

هرمزی بیان داشت: بامطالعه ارزیابی استان در حوزه صنایع، مشاغل را به دست‌های مختلفی مانند روستایی و خانگی تفکیک کرده و سپس با رصد کارگروه‌های تأثیرگذار در اشتغال توانستیم حق رأی را برای نمایندگان کارآفرینی در این کارگروه‌ها دریافت کنیم.

رئیس کانون کارآفرینان خوزستان ادامه داد: مجموعه شرکتی با همکاری استانداری، شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره فناوری اطلاعات تشکیل دادیم و برای طرح‌های کارآفرینی تا مرحله اجرا در کنار صاحبان ایده هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: امضا‌های طلایی و برخورد‌های سلیقه‌ای بزرگ‌ترین مانع تولید و اشتغال است و اگر این روند ادامه پیدا کند در ۲ الی ۳ سال آینده صنایع استان نیز برای ادامه کار به مشکل برخورد می‌کنند.

اخبار استان اخبار