کمک یک میلیارد و 400 میلیونی صندوق رفاه برای رفع مشکل سرمایشی دانشگاه چمران

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

کمک یک میلیارد و 400 میلیونی صندوق رفاه برای رفع مشکل سرمایشی دانشگاه چمران

رییس صندوق رفاه دانشجویان از کمک یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای رفع مشکل سرمایشی دانشگاه چمران خبر داد و گفت: به دنبال گرمای هوا در اوایل تابستان سال جاری مشکلاتی برای یکی از خوابگاه‌های دانشگاه چمران پیش آمده بود و این مشکلات سبب نارضایتی دانشجویان شد که خوشبختانه در حال حاضر این مشکل با خرید سیستم‌های سرمایشی جدید رفع شده است.

مهندس یزدان‌مهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: مشکل سیستم سرمایشی خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه چمران در پی پیگیری‌های وزیر علوم و همچنین صندوق رفاه از همان ابتدای اتفاق مورد بررسی قرار گرفت و در جلساتی که در آن زمان برگزار گردید، تاکید شد که این مشکل تا مهرماه رفع شود. خوشبختانه در هفته جاری این مشکل با کمک هزینه صندوق رفاه و خرید سیستم سرمایشی توسط دانشگاه رفع شد.

وی در ادامه علت بروز مشکل خوابگاه حضرت معصومه دانشگاه چمران را غفلت مسئولان نسبت به این موضوع اعلام کرد و گفت: به نظر من علت این اتفاق غفلت از سوی مسئولان دانشگاه بوده است و آنها باید با توجه به در پیش بودن تابستان و گرمای هوای منطقه وقوع چنین اتفاقاتی را پیش بینی می‌کردند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای رفع مشکل سرمایشی دانشگاه چمران اهواز کمک کرد و خوشبختانه در حال حاضر مشکلات خوابگاه‌های دانشگاه برای سال تحصیلی جدید با تلاش مدیریت دانشگاه رفع شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار