کنسرت بابک جهانبخش تمدید شد

دسته ها: اخبار فرهنگی و هنری اخبار

بسیاری از خوانندگان موسیقی پاپ این روزها صندلی‌های کنسرتشان چندان فروشی ندارد، اما برخی از خوانندگان اجرایشان را برای دومین بار تمدید می‌کنند.

به گزارش تسنیم، کنسرت بابک جهانبخش برای دومین بار تمدید شد تا این خواننده در روز پنجشنبه 16 مهر نیز به روی صحنه برود.

این خواننده‌ موسیقی پاپ 29 و 30 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه رفته بود. نخستین تمدید این کنسرت برای روز سه‌شنبه 14 مهر شکل گرفت که در دو سانس علاقه‌مندان به تماشای کنسرت جهانبخش و گروهش می‌نشینند. اکنون نیز این اجرا برای دومین بار و در روز پنجشنبه 16 مهر تمدید شد.

در روزهایی که برخی از خوانندگان موسیقی پاپ بلیت کنسرت‌هایشان به فروش نمی‌رود، خبر تمدید دوباره برای یک کنسرت شاید دلیلی بر موفقیت یک خواننده و مهر تایید بر کیفیت اجراهای او باشد.

جهانبخش از جمله‌ خوانندگانی است که خیلی اهل ادا و اطفار نیست. او آرام به روی صحنه می‌آید، گرم مخاطبان را تحویل می‌گیرد و با انرژی بسیار می‌خواند.

اگر سری به سایت‌های بلیت‌فروشی کنسرت‌های موسیقی پاپ بزنید، متوجه بحرانی در این عرصه می‌شوید. دیگر خبری از فروش‌های ناگهانی و یک شبه نیست.

بسیاری از خوانندگان دست به دامن تخفیف‌های ویژه و ارائه‌ بلیت‌های اهدایی می‌شوند تا سالن‌شان را پر کنند. آنان نمی‌خواهند با صندلی‌های خالی مواجه شوند و ضرر مالی را برای حفظ شان‌شان ترجیح می‌دهند.

در حال حاضر بیشتر صندلی‌های کنسرت بابک جهانبخش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی فروخته شده‌اند. باید دید این خواننده می‌تواند در دومین تمدید کنسرتش هم مخاطبان را به سالن بکشاند یا نه!

اخبار فرهنگی و هنری اخبار