کنسرت فرزاد فرزین به زمان دیگری موکول شد

دسته ها: اخبار فرهنگی و هنری اخبار

کنسرت فرزاد فرزین که قرار بود هشتم و نهم مهرماه در اهواز برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

آرین سوخته‌زاده تهیه‌کننده شرکت فرهنگی و هنری «آرنگ جنوب» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این کنسرت قرار بود هشتم و نهم مهرماه در سینما هلال اهواز برگزار شود؛ اما به‌دلیل وقوع فاجعه در سرزمین منا برای حجاج ایرانی و اعلام عزای عمومی، زمان دیگری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هرچند زمان برگزاری این کنسرت همزمان با عزای عمومی نبود، اما درست نیست که بدون توجه به این فاجعه، کنسرت برگزار کنیم. پس از آن هم ایام سوگواری محرم و صفر است که صلاح دانستیم این کنسرت را بعدا برگزار کنیم.

وی گفت: ما با وجود داشتن موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز و همچنین مجوز برگزاری کنسرت، به‌دلیل اعلام عزای عمومی و ورود پیکر شهدای «فاجعه منا» به کشور، برگزاری کنسرت فرزاد فرزین را به زمان دیگری موکول کردیم.

این کنسرت‌گزار اظهار کرد: مدت زمانی هم که برای تبلیغ و کارهای اجرایی مربوط به کنسرت در نظر گرفته بودیم به‌دلیل ایمن‌سازی سینما هلال از دست دادیم، چون بخشنامه‌ای صادر شده که براساس آن، محل‌ها و سالن‌هایی که کنسرت در آن‌ها برگزار می‌شود باید از نظر ایمنی توسط آتش‌نشانی مورد تأیید قرار گیرند.

اخبار فرهنگی و هنری اخبار