کیفیت آموزشی و محتوایی دانشگاه فنی و حرفه ای ارتقاء می یابد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

کیفیت آموزشی و محتوایی دانشگاه فنی و حرفه ای ارتقاء می یابد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، سال ۹۷ را سال ارتقای کیفیت آموزشی و محتوایی در دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم صالحی عمران در مراسم دید و بازدید نوروزی با کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له سال جاری را حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کرده اند و به اعتقاد بنده دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند با پتانسیل بالقوه کارکنان و دانشجویان در جهت خدمت به هم میهنان گام های بلندی در تحقق شعارسال برداشته و موثر باشد.

وی افزود: خدا را شاکریم در ماه های پایانی سال گذشته با حمایت های مسئولین، علی ‌رغم تنگناها و مشکلات اقتصادی در سایه ایمان، تلاش، اخلاص و سخت کوشی کارکنان مشکلات پیش رو مرتفع شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: رسالت و هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش های عالی مهارتی به دانشجویان است پس در سال جاری بایستی تمامی سعی و تلاش خود را در این زمینه به کار ببندیم.

وی خاطر نشان کرد: سازمان مرکزی بایستی ستاد پشتیبانی و کیفیت بخشی به سیستم آموزش های مهارتی در دانشکده و آموزشکده ها باشد.

صالحی عمران اظهار داشت: امروزه مسوولان کشور به توانمندی‌های این دانشگاه اعتقاد دارند و بر این باورند دانشگاه فنی و حرفه ای می‌تواند در توسعه کارآفرینی، اشتغال زایی و گسترش فرهنگ مهارت آموزی موثر باشد بنابراین بایستی از فرصتی که پیش آمده بیشترین بهره را ببریم و در جهت معرفی دانشگاه استفاده کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار