کی‌روش از برخوردهای متناقض عصبانی است

دسته ها: اخبار

علی کفاشیان در حاشیه نشست روسای هیئت‌های فوتبال و هیئت رئیسه فدراسیون درباره اینکه صحبت های روز گذشته کی‌روش اطلاع دارد یا خیر گفت: بلکه من ریز مکالمات کی روش را دارم و تمام مصاحبه‌هایش را می‌خوانم وی اکنون بسیاری عصبانی است و به ما می‌گوید معنی برخوردهای یک بام و دو هوا چیست؟ او می گوید یک روز از من حمایت می شود اما یک روز بر خلاف من جبهه می‌گیرند نمی‌دانم معنی این رفتارها چیست؟ کی روش از ما درخواست برگزاری جلسه داشته است و قرار بر این شد که این جلسه را شنبه برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از برگزاری مجمع فوتبال در اول خرداد خبر داد.

کفاشیان افزود: در سال جاری 3 مجمع خواهیم داشت یکی در اوایل خردادماه و دومی در آبان ماه. مجمع سوم انتخاباتی فدراسیون در اسفند ماه برگزار می‌شود.

اساسنامه فوتبال و وزنه برداری متفاوت است

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه در صحبت های روز گذشته محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان مطرح شده است که به کفاشیان مانند رضازاده اجازه حضور در انتخابات داده نمی‌شود، آیا این را می پذیرد یا خیر گفت: خیر، اساسنامه فدراسیون فوتبال با وزنه برداری متفاوت است، من اگر بخواهم می توانم در انتخابات نامزد شوم.

کفاشیان درباره اینکه از این پس چه تصمیم درباره کی روش خواهند گرفت، گفت: باید ببینیم چه پیش خواهد آمد؟ دوباره جلسه می گذاریم و در این باره تصمیم می گیریم اکنون چیزی نمی‌توانم بگویم.

وی افزود: نمی‌دانم شرایط ملاقات با وزیر ورزش پیش خواهد آمد یا خیر اما اگر این امکان فراهم شد به طور قطع با وی دیدار خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جزئیات جلسه امروز نشست هیئت ها گفت: در جلسه امروز درباره طرح پاداش بازیکنان تیم ملی صحبت‌هایی مطرح شد، طرح استراتژی یک را نیز قرار است تدوین کنیم.(باشگاه خبرنگاران)

اخبار