کی روش نگاه تحقیرآمیز به ما دارد

دسته ها: اخبار

عباس ترابیان با اشاره به اتفاقات روز گذشته در فدراسیون فوتبال، گفت: برای بررسی آخرین وضعیت شرکت آل اشپورت قرار جلسه ای با کفاشیان داشتم که در راهروهای فدراسیون با کی روش برخورد و او با الفاظ بد مرا خطاب کرد این رفتار اصلا درشان ما و فرهنگ ما نیست.

وی افزود: خوشبختانه تعدادی از نمایندگان رسانه های جمعی و گروهی درمحل بودند و خود این صحنه را گزارش کردند وگرنه این مربی با ابزاری که دردستش است طور دیگری این موضوع را مطرح می کرد.

دبیرکمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که دلیل ناراحتی کی روش چیست و از شما چرا دلخور است؟ اظهارداشت: ناراحتی کی روش از این است که چرا من درجلسات هیات مدیره برای حفظ منافع کشورم تلاش می کنم و گزارش های مربوط به قرارداد این مربی را تشریح می کنم.

ترابیان افزود:این درحالی است که من به وظیفه ام عمل می کنم و به هیچ وجه حاضر نیستم برای خوش آیند این آقا از منافع ملی کشورم بگذرم.

وی گفت: به هیچ وجه راجع به مسایل فنی و توانایی های سرمربی تیم ملی صحبتی نمی کنم ولی درخصوص رفتار عجیب و غریبش بحث دارم.

ترابیان اطمینان داد: این مربی هرچه خواسته است در حد کمال و توان در اختیارش گذاشته ایم و مردم بهتر است بدانند اگر امکانات در حد اعلا نبود او قراردادش را با ما تمدید نمی کرد.

وی با اشاره به قرارداد کی روش با فدراسیون ایران، تصریح کرد: او با ما قرارداد دارد و باید طبق مفاد قرارداد در خدمت فوتبال ایران باشد و برای این کار پول خوبی هم می گیرد البته ما به بعضی از مفاد قراردادش که اجرا نمی شود نیز کاری نداریم و مسئولان فدراسیون باید پی گیر آن باشند.

دبیرکمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: کار زیادی از این مربی نخواسته ایم و تنها می گوییم اگر می خواهی بروی باید غرامت بدهی، که به من توهین می کند البته اگر جلویش را نگیریم امروز به من فردا به رییس فدراسیون و درادامه به دیگران نیز توهین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کی روش بهانه گیری می کند، افزود: همانطور که هیات رییسه از او حمایت کرد از این مربی به شرط اینکه بایستد و کارش را ادامه دهد حمایت می کنیم.

ترابیان درباره برخی نزدیکان کی روش در فدراسیون فوتبال که درخدمت این مربی هستند نیز گفت: کارمند خوب است که به رییسش وفا دار باشد اما هنگامی که این عهد و وفا مغایر با منافع کشور است و ارائه خدمات بیش از حد به یک خارجی به برخلاف مصالح کشور بوده و آسیب می زند پسندیده نیست.(ایرنا)

اخبار