گزارشات از یاهو میگویند بزودی مسنجری که شامل ویژگی های اسنپ چت و اسکایپ است منتشر میشود

دسته ها: اخبار

آنطور که مشخص است با ورود مسنجر های موبایلی روز به روز سهم مسنجر معروف یاهو در حال کم شدن میباشد و هم اکنون نیز مسنجر یاهو تقریبا فراموش شده است اما این شرکت برای باز پس گیری سهم خود نقشه هایی کشیده است .

 

شرکت یاهو!Yahoo Inc  یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در زمینهٔ اینترنت و نرم‌افزار فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن درسانی‌ویل، کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا است. یاهو یکی از بهترین سایت‌های اینترنتی است که امکانات زیادی مانند موتور جستجوی یاهو، ایمیل یاهو، یاهو! مسنجر، اخبار یاهو، گروه یاهو، پاسخ یاهو، تبلیغات، نقشه‌های آنلاین، اشتراک گذاری ویدئو و عکس، ورزش‌های فانتزی و شبکه‌های اجتماعی را در اختیار کاربران اینترنت گذاشته است.

براساس گزارشات منتشر شده از معتبر این غول بزرگ اینترنتی تصمیم دارد اپلیکیشنی اختصاصی را طراحی و منتشر کند که تمام ویژگی های اختصاصی و پر کاربرد اسنپ چت و اسکایپ شانل ،ارسال تصویر ،متن ،ویدیو ضبط ویدیو را درون خود دارد یاهو در نظر دارد با این اقدام خود سهمی که از اپلیکیشن های مسنجر را از دست داده است باز پس گیرد.البته هنوز هیچ اطلاعات دقیق تر از جزئیات و یا امکانات این اپلیکیشن منتشر نشده است اما انتظار داریم این اپلیکیشن در سه ماهه آینده منتشر شود.

 

منبع:Slashgear

اخبار