گلایه خواننده درگیر سرطان از وزارت ارشاد

دسته ها: اخبار فرهنگی و هنری اخبار

خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان در تشریح تازه ترین مراحل درمانی خود تصریح کرد خبر دریافت مبالغی به عنوان کمک نقدی برای درمان مراحل مختلف بیماری‌اش کذب محض است.

غلامرضا صنعتگر خواننده جوان موسیقی پاپ که طی ماه‌های اخیر با بیماری مبارزه می کند گفت: خوشبختانه با مساعدت مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را در تالار تازه بازسازی شده شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می کنم. این کنسرت همانطور که قبلا نیز گفته بودم اولین کنسرت موسیقی پاپ است که در این تالار برگزار می شود و تا آنجا که اطلاع دارم قرار بر این است که بعد از برگزاری این کنسرت برنامه های دیگری از این دست نیز در این مکان اجرا شود.
وی ادامه داد: در کنسرت پیش رو محسن افشار به عنوان سرپرست ارکستر همراه من خواهد بود، ضمن اینکه محمدرضا چراغعلی آهنگساز و مدرس موسیقی نیز در اجرای تعدادی از قطعات به عنوان نوازنده پیانو حضور خواهد شد.
این خواننده درباره آخرین وضعیت درمانی خود نیز توضیح داد: بعد از برگزاری کنسرت چند عمل جراحی دارم که امیدوارم با دعای خیر مردم این مرحله از درمانم را به خوبی از سر بگذرانم و باز هم در خدمت مردم عزیز کشورم باشم. من در این برهه زمانی هیچ آرزویی جز سلامتی برای مردم عزیز کشورم ندارم و از آنها می خواهم در این روزهای عزیز برای شفای همه بیماران دعا کنند.
صنعتگر در پایان بیان کرد: در مدت زمانی که آقای پیروز ارجمند در دفتر موسیقی وزارت ارشاد حضور داشت، تماس ها و احوالپرسی هایی با من انجام می گرفت اما بعد از استعفای وی از مدیریت دفتر موسیقی کسی از من سراغی نمی گیرد. البته که این موضوع اصلا برایم اهمیتی ندارد، چرا که من در این مدت بیماری از هیچ نهادی هیچ کمکی نگرفته ام و نخواستم این کار را هم انجام دهم. البته خوب است در اینجا به نکته ای اشاره کنم؛ اینکه مدتی است از گوشه و کنار می شنوم تعدادی از نهادها اعلام کرده اند که به من کمک هایی داشته اند در حالیکه من تمامی این خبرها را به شدت تکذیب می کنم و قاطعانه اعلام می کنم که تاکنون از هیچ نهادی کمک مالی دریافت نکرده و از این به بعد هم تمام تلاش خود را انجام می دهم که از نان بازوی خودم برای درمانم استفاده کنم. البته تنها کمکی که طی این مدت دریافت کردم حمایت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری کنسرت بوده است. فقط همین.

اخبار فرهنگی و هنری اخبار