یو پی اس و ترانس

دسته ها: آگهی تبلیغاتی

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

یو پی اس و انواع آن

استفاده از انواع منابع تغذیه انرژی به خصوص زمانی که برق وجود ندارد در دنیای امروز بسیار مورد توجه می باشد. زیرا برق به عنوان مهمترین انرژی به خصوص برای تولید محسوب می شود. در نتیجه لازم است تا برای باقی ماندن انرژی برق از انواع ابزارها استفاده شود که یکی از آنها باتری ها و یو پی اس ها می باشند. یو پی اس از انواع مختلفی ساخته شده و در کنار آن نیز ترانس، استابیلایزر و بسیاری موارد دیگر برای کمک به انواع مدار و پیوستگی جریان در مدار مورد توجه بوده اند. البته هر کدام از این موارد برای مصارف خاصی مورد استفاده هستند. اما عموما پیشگیری از نوسانات، قطع جریان برق و مشکلاتی از این قبیل، از جمله کارکردهایی است که هر کدام از این تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این محصولات می توان از هدر رفت هزینه ها به واسطه صدماتی که تجهیزات خواهند دید، جلوگیری نمود. در ادامه متن با یو پی اس و انواع آن به همراه کارکردهای متنوع و متعددی که دارند، آشنا خواهیم شد.

یو پی اس و ترانس

ترانس همان ترانسفورماتور بوده که به اختصار ترانس نامیده شده و در بازار شناخته می شود. ترانس در اندازه های مختلف تولید می شود که البته اندازه آن بستگی به نوع کاربرد صنعتی و غیر آن داشته و به این واسطه میزان سیم پیچی متفاوتی برای تولید آن استفاده می شود. با استفاده از ترانسفورماتور و بهره مندی از القای الکتریکی انرژی الکتریکی انتقال می یابد. عملکرد ترانسفورماتور بر اساس القای مغناطیسی مداری است که در آن جریات متغیر در حال عبور است. به این سبب جریان در مدار دیگر تولید شده و برق ایجاد می شود.

در مقابل ترانسفورماتور که عملکرد آن به تولید برق می انجامد، یو پی اس نیز باعث می شود تا برق تولید شده ذخیره سازی شود. یعنی به واسطه ذخیره انرژی، در زمان بندی های بعدی برق در جریان خواهد بود و اگر جریان برق قطع شود و یا افت ولتاژ داشته باشیم، می توان به واسطه بهره مندی از این باتری جریان را به مدار بازگرداند. در نتیجه این دو وسیله کمک خواهند کرد که به روش های مختلف در مدار برق تولید شود.

یکی از انواع یو پی اس ها، باتری های شارژ فاران می باشد که به عنوان محصولات حرفه ای و نام آشنا بوده و در بازار معروف و شناخته شده هستند. این محصولات منبع تولید پیوسته جریان برق است. استفاده از آن در تمامی مراکز صنعتی به شدت توصیه می شود. زیرا قطع ناگهانی جریان برق می تواند صدمات جبران ناپذیری به تجهیزات و دستگاه های برقی از نوع صنعتی و غیر آن شود که این صدمات با هزینه های بالایی نیز همراه است.

برای خرید یو پی اس عمده و خرید ترانس می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید. از سوی دیگر این مرکز در خصوص فروش یو پی اس آفلاین که حتی برای مصارف خانگی نیز مورد استفاده است، فعال بوده و می تواند در این خصوص مشاور مناسبی برای کاربران داشته باشد.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
آگهی تبلیغاتی

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.