۲۰ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جدید جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

۲۰ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جدید جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

متقاضیان پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی فقط تا ۲۰ فروردین برای ثبت‌نام در فراخوان جدید جذب هیات علمی غیر علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فرصت دارند.
ثبت‌نام فراخوان جدید دانشگاه آزاد اسلامی که از ۲۰ بهمن سال ۹۵ آغاز شده بود تا ۲۰ اسفند ادامه داشت و با یک‌بار تمدید، بیستم این ماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

متقاضیان استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی در صورت داشتن شرایط، می‌توانند به سامانه جذب این دانشگاه به نشانی https://jazb.iau.ir مراجعه و در فراخوان جذب ثبت‌نام کنند و حداکثر تا ۱۰ روز پس از تکمیل ثبت‌نام، مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مربوط تحویل دهند تا پس از گذراندن فرآیند استخدام براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند.

پیگیری درخواست‌های استخدام فقط از طریق سامانه جذب امکان‌پذیر است.

مدارک مورد‌نیاز و ضوابط و مقررات مربوط به استخدام هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مذکور موجود است و متقاضیان باید راهنمای ثبت‌نام را با دقت مطالعه و بعد فرآیند ثبت‌نام را دنبال کنند.

در صورتی که متقاضیان ثبت‌نام را تکمیل نکنند یا مدارک لازم را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب در مدت ۱۰ روز تحویل ندهند، بررسی فرآیند جذب متقاضی از دستور کار خارج می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار