۲۲ بهمن ماه آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

۲۲ بهمن ماه آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب

معاون وظیفه عمومی استان همدان گفت: تمام مشمولان غایب تا ۲۲ بهمن از بخشش اضافه خدمت بهره مند می شوند.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ علیرضا خزایی با اشاره به مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب اعلام کرد: مشمولان غایب مورد عنایت مقام معظم رهبری، تنها تا ۲۲ بهمن ماه امسال با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره مند می شوند.
وی عنوان کرد: تمام مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، باید هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در استان برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت سنواتی برخوردار شوند.
سرهنگ خزائی اضافه کرد: اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۶ برای اعزام به خدمت خود را معرفی کنند به طور کامل بخشیده خواهد شد.
وی اظهار داشت: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه ای و اشتغال به کار مواجه خواهند شد.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار