۲ رشته تحصیلی جدید به دانشگاه آزاد خوزستان اضافه شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

براتی گفت: موافقت اولیه برای اضافه شدن رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از وزارت بهداشت اخذ شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: حدود ۲ الی ۳ سال است که پیگیر افزوده شدن رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هستیم که موافقت اولیه برای اضافه شدن این رشته‌ها در این دانشگاه، از وزارت بهداشت اخذ شده است.

او افزود: تلاش خود را می‌کنیم که این رشته‌ها را امسال در دفترچه انتخاب رشته وارد کنیم، اما به نظر می‌رسد که دشوار باشد این رشته‌ها را برای سال تحصیلی آینده راه‌اندازی کنیم.

براتی با بیان اینکه موافقت اولیه و کلی با اضافه شدن این رشته‌ها صورت گرفته است، تصریح کرد: اگر این رشته‌ها افزوده شوند، ظرفیت پذیرش رشته‌های علوم پزشکی در خوزستان افزایش پیدا خواهد کرد، اما قرار نیست از امکانات دانشگاه علوم پزشکی استفاده کنیم بلکه سهمیه جداگانه‌ای خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در پایان بیان داشت: زیرساخت‌های اداری برای پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی انجام شده و پیگیر راه‌اندازی زیرساخت‌های تخصصی برای آموزش این رشته‌ها هستیم، چراکه دانشگاه برای آموزش دانشجویان باید بیمارستان داشته باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار