۲ هزار تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را ایثارگران تشکیل می دهند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

۲ هزار تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها را ایثارگران تشکیل می دهند

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۲ هزار تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از ایثارگران بوده و ۵٠٠ تن دیگر نیز در حال استخدام هستند.
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: فرزندان شاهد و ایثارگر همانند دوران دفاع مقدس در صحنه های علمی و دانشگاهی تلاش می کنند و به همین دلیل نیز بنیاد شهید برای توانمندسازی دانشجویان و دانش آموزان شاهد و ایثارگر تلاش می کند تا آنان همچنان در حوزه علمی و پژوهشی موفق شوند.
وی با اشاره به تجلیل از ٧٢ ایثارگر نخبه در این جشنواره تصریح کرد: این تعداد دانشجو و دانش آموز از بین ٦٩ هزار دانشجو و دانش آموز ممتاز و نخبه شناسایی شدند و ٣٤ تن از آن ها نیز امروز جایزه ملی ایثار دریافت می کنند و عضو مرکز تشکل های ایثارگری می شوند.
سردار انصاری خاطر نشان کرد: این نخبگان باید در صحنه علمی و پژوهشی همچنان سرآمد باشند و هم اکنون ۷ هزار نخبه علمی در بین ایثارگران داریم و این افراد مانند دوران دفاع مقدس در صحنه علمی تلاش می کنند.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: طبق فرمان حضرت امام خمینی (ره) از کودکستان تا دانشگاه باید به وضعیت تحصیلی ایثارگران پرداخته شود، همچنان که در طول ٤٠ سال گذشته دین خودشان را ادا کرده اند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار