۵۰ درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اندیکا منجر به اشتغال می‌شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اندیکا با اشاره به میزان ایجاد اشتغال از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: خوشبختانه حدود ۵۰ درصد آموزش‌های ما منجر به اشتغال می‌شوند.

پوران کیارسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با نماینده بنیاد علوی برگزار شد، مقرر شده که به کارآفرینان، چه کارآموزانی که در مرکز ما آموزش دیده اند و در ابتدای کار هستند و چه اشخاصی که کارآفرین هستند اما قصد دارند که حرفه خود را گسترش دهند؛ با حمایت بنیاد علوی خدمات مشاوره، بازاریابی و فروش ارائه شود.

وی با اشاره به حمایت از روستاییان و عشایر، افزود: هدف اصلی ما از حمایت از کارآفرینان، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است. در مرکز ما سالانه بیش از ۳۰۰ نفر با آموزش‌های مهارتی، توانمند می‌شوند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اندیکا با اشاره به میزان ایجاد اشتغال از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیان کرد: خوشبختانه حدود ۵۰ درصد آموزش‌های ما منجر به اشتغال می‌شود.

کیارسی با اشاره به گروه‌های هدف در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ادامه داد: گروه هدف ما زنان سرپرست خانوار، کشاورزان، عشایر، دانش آموزان و دیگر اقشار، بستگی به قراردادهایی دارد که در طول سال با دستگاه‌های مختلف منعقد می‌کنیم. در این راستا نیز سال گذشته بیش از ۱۹۰ زن سرپرست خانوار در پنج حرفه آموزش داده شدند.

اخبار استان اخبار