۸ هزار نفر در فاز دوم پالایشگاه آبادان مشغول به کار می‌شوند

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

۸ هزار نفر در فاز دوم پالایشگاه آبادان مشغول به کار می‌شوند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است هشت هزار نفر در فاز دوم پالایشگاه آبادان مشغول به کار شوند.

غلامرضا شرفی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: اهداف سفر کمیسیون انرژی مجلس بازیدید از مراکز و تاسیسات صنعتی در شهرهای آبادان و خرمشهر است که در این بازدید جمعی از کارشناسان و اعضای کمیسیون حضور دارند.

وی افزود: از موضوعات قابل بحث در نشستها مواردی است که با سکته و یا اختلال روبروست. از طریق ورود اعضای کمیسیون به مسائل و ارائه گزارش این کمیسیون به وزارت نفت، خواستار رفع آنها می شویم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صنعت نفت و پتروشیمی و آبادان، موضوع پیدایشی تمدن و مدنیت به شکل شهروندی امروزی در این شهر هستند و اگر توسعه ای مدنظر است باید در این حوزه صورت بگیرد. اکنون در چرخه توسعه صنعت عقب هستیم و پیگیری این مسئله در دستور کار قرار دارد.

وی در مورد فاز ۲ پالایشگاه و راه اندازی سامانه ثبت نام نیرو گفت: حدود هشت هزار نفر قرار است در این پروژه کار کنند و سامانه راه اندازی شده برای ثبت نام نیرو برای ساماندهی افراد است که متقاضیان می توانند با نامنویسی در این سامانه بنا بر تخصص های مورد نیاز نسبت به کار گیری نیرو اقدام شود.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار