۹۹ درصد نیروهای شرکت بومی هستند/ تأمین اجتماعی هم لیست دارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

۹۹ درصد نیروهای شرکت بومی هستند/ تأمین اجتماعی هم لیست دارد

مدیر شرکت نیشکر واحد سلمان فارسی با اشاره به بومی بودن ۹۰ درصد از نیروهای این شرکت گفت: لیست این نیروها به همراه محل سکونت آنها از طریق تأمین اجتماعی قابل احصاء است.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز مراد سلطانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی به عنوان یکی از شرکت های هفت گانه تابعه شرکت توسعه نیشکر خوزستان حد فاصل شادگان و شهرستان کارون قرار گرفته است. این شرکت ۱۲ هزار هکتار زمین دارد که ۱۱ هزار هکتار آن قابل کشت و مابقی تأسیسات کارخانه است.

وی افزود: یک کارخانه تولید شکر داریم و فعالیت ما عمدتا کشت نیشکر و تولید شکر خام است که واحدهای همجوار آن را تصفیه می کنند. ساخت این شرکت از دهه ۷۰ شروع و سال ۸۳ به بهره برداری رسیده و تاکنون در حال فعالیت است.

مراد سلطانی خبر داد: حدود یک هزار و ۶۰۰ نفر پرسنل دائم داریم که با خود شرکت یا پیمانکاران نیروی انسانی ارتباط دارند؛ حدود ۴۰۰ نفر هم به صورت فصلی در فصول مختلف مثل برداشت، کشت و آبیاری و سایر عملیات بکارگیری می شوند.

مدیر شرکت نیشکر واحد سلمان فارسی گفت: بیش از ۹۹ درصد پرسنل ما بومی خوزستان هستند و عمده آنها حد فاصل شادگان تا اهواز زندگی می کنند. همچنین حدود ۲۰۰ نفر از پرسنل مدارک لیسانس تا دکترا دارند که افرادی بسیار فنی و با دانش هستند که عمدتا راهبری کارخانه، مزارع و سیستم های الکترونیکی و انفورماتیکی را برعهده دارند.

مراد سلطانی با اشاره به اینکه از تکنولوژی روز دنیا در این شرکت استفاده می شود، گفت: اکثر نیروهای ما بیمه هستند و از خدمات بیمه تکمیلی هم بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: قبل از تحویل مدیریت، عملکرد در سطح این شرکت ۳۷ تن نیشکر در هکتار بود ولی امسال حدود ۸۷ تن است که پیش بینی می شود تا ۹۰ تن هم برسد.

مدیر شرکت نیشکر واحد سلمان فارسی خبر داد: بالای ۹۹ درصد نیروهای ما بومی استان و شاید ۵۰ درصد نیروهای پیمانکاری و شرکتی متعلق به روستاهای مجاور هستند؛ لیست اسامی و محل سکونت همه آنها موجود است و حتی تأمین اجتماعی هم نیروها را دارد.

مراد سلطانی در پایان با اشاره به تولید ۵۰ درصد محصولات کشاورزی در خوزستان گفت: همچنین نیشکر استان خوزستان ۴۰ درصد از شکر ایران را تولید می کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار