۹ آذر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

۹ آذر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: نهم آذر آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی است.

علی باقرزاده‌ رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای دوره‌های توانمندسازی‌ آموزش دهندگان نهضت‌ سواد آموزی اظهار کرد: در این دوره از 68 هزار و 800 نفر واجد شرایط‌ 57 هزار نفر در دوره‌ها شرکت کرده اند که از این تعداد‌ 37 هزار آموزش‌دهنده‌ نمره قبولی کسب کرده و گواهینامه‌ ادامه فعالیت برای آنها صادر می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که موفق به قبولی در آزمون نشدند‌، نهایتاً‌ تا 9 آذر ماه فرصت دارند، برای آخرین مرحله‌ از آزمون مجدد‌ شرکت کنند‌ تا فرآیند ادامه همکاری با آنها را داشته باشیم در غیر این صورت قطع‌ همکاری خواهیم داشت.
زمان اعلام نتایج اولیه آزمون توانمندسازی

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: با توجه با تجربه خوبی که برای این دوره کسب کردیم‌، دوره دیگری‌ در زمینه فناوری اطلاعات و فضای مبتنی بر وب‌ برای پذیرفته‌شدگان در آزمون توانمندسازی‌ در نظر گرفتیم‌ که البته شرکت در این دوره اجباری نیست، اما با توجه به اعتبار باقی مانده از دوره توانمندسازی‌ هزینه تولید فیلم‌های جدید‌ در زمینه‌ IT فراهم شده است.

باقرزاده‌ تصریح کرد: نتایج اولیه از آزمون توانمندسازی‌ مورد ارزیابی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت تا حدی مشخص شده اما برای نتیجه قطعی حداقل‌ نیازمند سه ماه زمان هستیم تا بر اساس نیاز آموزش‌ دهندگان دوره‌های بعدی آموزشی را در نظر بگیریم‌.

وی با اشاره به اینکه یافته‌های فعلی نشان می‌دهد که دوره‌های IT و ICT برای آموزش‌ دهندگان ضروری است، یادآور شد: حدود 20 هزار نفر از آموزش دهندگان هنوز به حد نساب‌ نمره‌ نرسیده‌اند و بعد از آزمون این گروه و بررسی نقاط ضعف و قوت آن می‌توان نیازهای آموزش دهندگان را به طور کامل شناخت و برای رفع آن برنامه‌ریزی کرد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

اخبار آموزش و پرورش اخبار