۹ آذر آخرین فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

۹ آذر آخرین فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی نظام جدید

مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش در برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید ۹ آذر ۹۶ پایان می یابد.

حسین توکلی – مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش در برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید از روز شنبه ۶ آبان ۹۶ آغاز شده و متقاضیان تا ۹ آذر ۹۶ فرصت دارند برای ثبت نام به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

توکلی افزود: علاقمندان به تحصیل در این موسسات اعم از اینکه در این آزمون ثبت نام کرده یا ثبت نام نکرده اند می توانند برای ثبت نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود در شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش موسسات آموزش عالی پذیرنده با مراجعه به لینک جستجو و کد رشته در سایت سازمان سنجش، ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه با مدارک لازم به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید در زمان ثبت نام از طریق موسسه مربوط بابت هزینه ثبت نام مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی سازمان سنجش پرداخت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: بر اساس آمار تا امروز دوم آذر ماه ۹۶ تعداد ۸ هزار و ۷۷۳ نفر در تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید ثبت نام کرده اند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار