استخدام بانک صادرات ایران سال ۱۴۰۰

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

24 آبان 1400 – اعلام نتایج آزمون استخدام بانک صادرات در سال 1400

کارجویان گرامی به اطلاع میرساند نتایج آزمون کتبی استخدام بانک صادرات در سال 1400 اعلام گردید.

جهت یادآوری کدرهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


۴ آبان ۱۴۰۰- زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۱۴۰۰

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک صادرات ایران در سال ۱۴۰۰ می رساند، داوطلبان برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه می توانند از ۱ آذرماه ۱۴۰۰ به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.


۲۵ مهر ۱۴۰۰-زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۱۴۰۰

آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ بانک صادرات ایران با حضور بیش از ۱۳ هزار داوطلب در ۱۹ استان کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ بانک صادرات ایران بعد از ظهر جمعه ۲۳ مهرماه سال جاری در تهران و ۱۸ استان کشور برگزار شد که بیش از ۱۳ هزار نفر داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط برای تصدی سمت بانکدار / بانکیار (تحویلدار) در این بانک با هم به رقابت پرداختند.

همزمان داوطلبان مرد بومی شهر تهران که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مهندسی عمران (عمران، سازه و زلزله)، برق (قدرت) و مکانیک (سیالات) از دانشگاه‌های منتخب دولتی هستند، برای تصدی شغل کارمند فنی-مهندسی در این آزمون شرکت کردند. همچنین این بانک در این آزمون از میان داوطلبان بومی مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم، در دو استان قزوین و بوشهر تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.

این آزمون به طور همزمان در استان‌های تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، برای استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار) و در استان‌های قزوین و بوشهر علاوه بر استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، به منظور جذب تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی برگزار شد.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از مراحل برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه برای گردش شغلی در سازمان نیاز به استخدام وجود دارد، اظهار کرد: بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر تعداد زیادی بازنشسته داشته و امیدواریم با جذب نیروی‌های جدید، بتوانیم کمبود نیروی انسانی بانک را تامین کنیم.

در جریان برگزاری این آزمون، حسین مردانی، مدیرامور سرمایه‌های انسانی، ولی آزادی، مدیرامور بازرسی و تطبیق، اسماعیل غلامی، رئیس اداره کل حراست و حفاظت پرسنلی، سید جلال حسینی، رئیس اداره کل امور کارکنان، جهاندار رضایی، رئیس اداره کل آموزش و برخی دیگر از مدیران بانک صادرات ایران از نزدیک بر روند برگزاری این آزمون نظارت داشتند.

بر اساس اعلام مدیریت امور سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران نتایج نهایی این آزمون حداکثر تا پایان آبان‌ماه سال جاری اعلام خواهد شد.


۱۹ مهر ۱۴۰۰- دریافت کارت آزمون استخدام بانک صادرات در سال ۱۴۰۰

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام بانک صادرات ایران در سال ۱۴۰۰ به می رساند لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


بانک صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و برخی استان‌های کشور از میان داوطلبان مرد و زن برای تصدی سمت‌های بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، کارمند فنی – مهندسی و نگهبان از طریق آزمون کتبی و مصاحبه و بر اساس ضوابط و آیین‌نامه استخدامی مربوطه استخدام می‌کند.
به گزارش روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، آزمون استخدامی برای تصدی سمت بانکدار و بانکیار (تحویلدار) از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مرتبط بانکی برگزار می‌شود.
همچنین داوطلبان مرد بومی شهر تهران دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مهندسی عمران (عمران، سازه و زلزله)، برق (قدرت) و مکانیک (سیالات) از دانشگاه‌های معتبر دولتی می‌توانند برای تصدی شغل کارمند فنی-مهندسی در این آزمون شرکت کنند.
بانک صادرات ایران همچنین با رعایت شرایط و آیین‌نامه اداری و استخدامی از میان داوطلبان بومی مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم، تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.
بنا بر این گزارش، بانک صادرات ایران در استان‌های تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، بانکدار و بانکیار (تحویلدار) و در استان‌های قزوین و بوشهر علاوه بر استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.
نوع قرارداد در این استخدام برای تمامی مشاغل ذکر شده، «قرارداد موقت تمام‌وقت» و «بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی» است.
داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاع تکمیلی از ساعت 9 صبح روز پنج‌ شنبه اول مهر ماه 1400 به سایت اینترنتی بانک مراجعه و فرم ثبت‌نام موجود در سایت را تکمیل کنند.
مهلت ثبت‌ نام تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 12 مهرماه سال جاری تعیین شده و مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست. تاریخ برگزاری آزمون بعد از ظهر جمعه 23 مهر ماه سال جاری خواهد بود.

شرایط استخدام شغل بانکدار و بانکیار

بانک صادرات ایران با استعانت از خداوند متعال، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خـود در 19 استان کشور (تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) برای تصدی شغل بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، ازداوطلبان بومی مرد و زن واجد شرایط، بر اساس آییننامه استخدامی بانـــک، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، معاینات پزشکی و… بـــا انعقاد “قرارداد کار موقت” و “بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی” دعوت به همکاری مینماید.

شرایط عمومی آزمون استخدام شغل بانکدار و بانکیار

1 -تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
2 -تدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
3 -تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
4 -عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
5 -نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر.
6 -دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبین مرد)
توجه : کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص خـدمت وظیفـه و یـا تـاریخ صـدور کـارت معافیت دائم قانونی باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ 12/07/1400 (باشد.
7 -بومی بودن : محل تولد، محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در شهرستان یا شهر مورد نظـر ، ملاک بومی بودن می باشد.
8 -مدرک تحصیلی : کارشناسی و کارشناسی ارشد
توجه 1 : تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ 12/07/1400) باشد.
توجه 2 : صرفاً مدارک تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی داخل کشـور که مورد تأیید وزارت علـوم، تحقیقات و فنـاوری می باشد ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
9 -معدل : حداقل معدل کل برای متقاضیان 16 تمام می باشد.
10 -سن : داوطلبین دارای مـدرک تحصـیلی کارشناسـی حـداکثر 27 سـال تمـام ( متولـدین 01/07/1373 بـه بعـد ) و داوطلبین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر 29 سال تمام (متولدین 01/07/1371 به بعد).

شرایط استخدام شغل نگهبان

بانک صادرات ایران با استعانت از خداوند متعال و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای تصدی شغل نگهبان در شهرستانهای قزوین و بوشهر، از داوطلبان بومی مرد واجد شرایط، بر اساس آیین نامه استخدامی بانک، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، معاینات پزشکی و… با انعقاد قرارداد کار موقت” و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی” دعوت به همکاری می نماید.

شرایط عمومی آزمون استخدامی شغل نگهبان

1- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
2- تدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
3- تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
4- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
5- نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر.
6- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی (هرگونه معافیت از خدمت وظیفه عمومی مورد قبول نمی باشد).
توجه: تاریخ ترخیص خدمت وظیفه باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ 1400/07/12) باشد.
7- بومی بودن: محل تولد، محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در شهرستان یا شهر مورد نظر، ملاک بومی بودن می باشد.
8- مدرک تحصیلی: دیپلم، تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ 1400/07/12) باشد.
9- معدل: حداقل معدل کل برای متقاضیان 14 تمام می باشد.
10- سن: حداکثر 23 سال تمام (متولدین 1377/07/01 به بعد).
11- قد: حداقل 175 سانتی متر
12- سلامت دید: هر دو چشم کامل (10/10) بدون عینک و لنز با تایید پزشک معتمد بانک.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام شغل نگهبان

1- متقاضیان پس از مطالعه دقیق و اطمینان کامل از دارا بودن شرایط استخدام، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1400/07/01 با مراجعه به سایت اینترنتی بانک صادرات نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و در ادامه از طریق درگاه اینترنتی نسبت به واریز وجه ثبت نام به میزان 1/000/000 (یک میلیون) ریال اقدام نموده و با دریافت کد رهگیری نهایی از تکمیل کلیه مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند.
* با عنایت به عدم امکان بازپرداخت وجه ثبت نام، خواهشمند است صرفا در صورت احراز شرایط مورد نیاز بانک، اقدام به ثبت نام گردد.
2- مهلت ثبت نام تا ساعت 24 دوشنبه مورخ 1400/07/12 تعیین گردیده است (بـه داوطلبان گرامی توصیه می گردد به علت عدم تمدید مهلت ثبت نام، در مقطع زمانی فوق نسبت به انجام و تکمیل مراحل ثبت نام خود اقـدام نمایند).
3- هنگام ثبت نام، داشتن فایل اسکن شده عکس 4×3، صفحه اول شناسنامه و صـفحه توضـیحات (در صـورت وجـود توضیح)، کارت ملی، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و مدرک تحصیلی دیپلم دارای معدل کل، با مشخصات و فرمت درج شده بر روی سایت الزامی می باشد.
4- با عنایت به این که صرفاً مدارک ارسالی در زمان ثبت نام اینترنتی ملاک پذیرش بانک جهت استخدام خواهد بـود، لذا مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است در صورت قبولی در آزمون کتبی، بانک نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته شدگان در آزمون اقدام خواهد نمـود و چنانچه مشخص شود که داوطلب حقایقی را کتمان نموده و واجد یکی از شرایط و ضوابط نبوده یا مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد یا دارای مدرک تحصیلی بالاتری که تاریخ اخذ آن قبل از پایان مهلت ثبت نام (1400/07/12) باشد، از انجام مراحل استخدامی و یا ادامه همکاری وی در هر مرحله ای که باشد ممانعت به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

سایر نکات

1- پذیرفته شدگان آزمون استخدامی درصورتیکه در موعد مقرر، بنا به هر دلیل و در هر مرحله ای، مراجعـه ننمایند، عدم مراجعه آنها به منزله انصراف از استخدام تلقی می شود و حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهند داشت.
2- درصورت استخدام، انتقال به سایر استانها امکان پذیر نمی باشد. همچنین تغییر محل خدمت در کلیه شهرستانها و شهرهای استان به تشخیص بانک میسر خواهد بود.
3- کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 1400/07/19 از طریق سایت اینترنتی این بانک قابل دریافت می باشد.
4- آزمون استخدامی بعد از ظهر روز جمعه مورخ 1400/07/23 برگزار می گردد.
5- نشانی محل و ساعت دقیق برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه و سایت اینترنتی بانک درج خواهد شد.
6- مفاد آزمون استخدامی جمعاً دارای 120 سوال به شرح جدول زیر می باشد:

مواد آزمون تعداد سوال
هوش 20
ریاضی و آمار 20
زبان فارسی 20
زبان انگلیسی 20
اطلاعات عمومی (در زمینه های بانکی، مالی، اقتصادی، حقوقی) 40

توجه: به سوالاتی که بیش از یک پاسخ داده شود و برای پاسخ های غلط معادل یک سوم نمره ی منفی منظور خواهد شد.

شرایط استخدام شغل کارمند فنی- مهندسی

بانک صادرات ایران با استعانت از خداوند متعال و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش امور مهندسی و ساختمان در شهر تهران به تعداد محدودی کارمند فنی مهندسی از میان داوطلبان بومی مرد واجد شرایط بر اساس آیین نامه استخدامی بانک، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، معاینات پزشکی و . ..با انعقاد قرارداد کار موقت  و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی دعوت به همکاری می نماید.

رشته تحصیلی گرایش دانشگاه های مورد پذیرش
مهندسی عمران عمران  .1دانشگاه صنعتی شریف
2. دانشگاه صنعتی امیرکبیر
3. دانشگاه علم و صنعت ایران
4. دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
5. دانشگاه تهران
6. دانشگاه شهید بهشتی
7. دانشگاه تربیت مدرس
8. دانشگاه صنعتی اصفهان
9. دانشگاه اصفهان
10. دانشگاه فردوسی مشهد
11. دانشگاه تبریز
12. دانشگاه شهید چمران اهواز
13. دانشگاه شیراز
14. دانشگاه گیلان
سازه
زلزله
مهندسی برق قدرت
مهندسی مکانیک سیالات

 شرایط عمومی آزمون استخدام شغل کارمند فنی- مهندسی 

1- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
2 تدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
3 تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
4 عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
 -5نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر.
6- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی.
توجه : کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص خدمت وظیفه و یا تاریخ صدور کارت معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ 1400/07/12) باشد.
7- بومی بودن: محل تولد، محل صدور شناسنامه و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در تهران، ملاک بومی بودن می باشد.
8- مدرک تحصیلی : حداقل کارشناسی ارشد در رشته ، گرایش  و دانشگاه مورد نظر بانک طبق جدول فوق.
توجه: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از پایان مهلت ثبت نام (تا تاریخ 1400/07/12) باشد.
9- معدل: حداقل معدل کل برای متقاضیان 17 تمام می باشد.
10- سن: حداکثر 30 سال تمام (متولدین 1370/07/01) به بعد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدای شغل کارمند فنی- مهندسی

1- متقاضیان پس از مطالعه دقیق و اطمینان کامل از دارا بودن شرایط استخدام، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1400/07/01 با مراجعه به سایت اینترنتی بانک صادرات نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و در ادامه از طریق درگاه اینترنتی نسبت به واریز وجه ثبت نام به میزان 1/000/000 (یک میلیون) ریال اقدام نموده و با دریافت کد رهگیری نهایی از تکمیل کلیه مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند.
* با عنایت به عدم امکان بازپرداخت وجه ثبت نام، خواهشمند است صرفا در صورت احراز شرایط مورد نیاز بانک، اقدام به ثبت نام گردد.
2- مهلت ثبت نام تا ساعت 24 دوشنبه مورخ 1400/07/12 تعیین گردیده است (بـه داوطلبان گرامی توصیه می گردد به علت عدم تمدید مهلت ثبت نام، در مقطع زمانی فوق نسبت به انجام و تکمیل مراحل ثبت نام خود اقـدام نمایند).
3- هنگام ثبت نام، داشتن فایل اسکن شده عکس 4×3، صفحه اول شناسنامه و صـفحه توضـیحات (در صورت وجود توضیح)، کارت ملی، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و مدرک تحصیلی دیپلم دارای معدل کل، با مشخصات و فرمت درج شده بر روی سایت الزامی می باشد.
4- با عنایت به این که صرفاً مدارک ارسالی در زمان ثبت نام اینترنتی ملاک پذیرش بانک جهت استخدام خواهد بـود، لذا مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است در صورت قبولی در آزمون کتبی، بانک نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته شدگان در آزمون اقدام خواهد نمـود و چنانچه مشخص شود که داوطلب حقایقی را کتمان نموده و واجد یکی از شرایط و ضوابط نبوده یا مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد یا دارای مدرک تحصیلی بالاتری که تاریخ اخذ آن قبل از پایان مهلت ثبت نام (1400/07/12) باشد، از انجام مراحل استخدامی و یا ادامه همکاری وی در هر مرحله ای که باشد ممانعت به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

سایر نکات

1- پذیرفته شدگان آزمون استخدامی درصورتیکه در موعد مقرر، بنا به هر دلیل و در هر مرحله ای، مراجعـه ننمایند، عدم مراجعه آنها به منزله انصراف از استخدام تلقی می شود و حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهند داشت.
2- درصورت استخدام، انتقال به سایر استانها امکان پذیر نمی باشد. همچنین تغییر محل خدمت در کلیه شهرستانها و شهرهای استان به تشخیص بانک میسر خواهد بود.
3- کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 1400/07/19 از طریق سایت اینترنتی این بانک قابل دریافت می باشد.
4- آزمون استخدامی بعد از ظهر روز جمعه مورخ 1400/07/23 برگزار می گردد.
5- نشانی محل و ساعت دقیق برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه و سایت اینترنتی بانک درج خواهد شد.
6- مفاد آزمون استخدامی جمعا دارای 100 سوال به شرح جدول زیر می باشد:

نوع آزمون مواد آزمون تعداد سوال
عمومی مشترک هوش ریاضی 25
زبان انگلیسی 25
تخصصی عمران–  عمران ،سازه و زلزله استاتیک و مقاومت مصالح 50
تحلیل سازه ها
سازه های بتنی و فولادی
مهندسی زلزله
متره و برآورد
تخصصی برق – قدرت مدارهای الکتریکی 50
تحلیل سیستمهای انرژی الکتریکی
ماشینهای الکتریکی
ماشینهای الکتریکی
رله و حفاظت
تخصصی مکانیک  سیالات
مکانیک سیالات 50
انتقال حرارت
ترمودینامیک
استاتیک
مقاومت مصالح

توجه: به سوالاتی که بیش از یک پاسخ داده شود و برای پاسخ های غلط معادل یک سوم نمره ی منفی منظور خواهد شد.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.