رزومه

آرمان

استخدام مسئول دفتر

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام دفتر دار

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

شرکت مهندسی هوشمند زمان پارت جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به یک نفر خانم در سمت منشی و مسئول دفتر با شرایط زیر در محدوده کوی ملت اهواز استخدام می نماید.

عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز مزایا
منشی و مسئول دفتر خانم دارای سابقه کار
با روابط عمومی بسیار بالا
مسلط به نرم افزارهای office
تسلط نسبی به زبان انگلیسی
بسیار باهوش وبا استعداد
دقت بالا وقدرت تمرکز همزمان
مدیریت پیگیری ورهبری بر روی چندین کار و با نظم
بدون استرس وغرور بیجا
ظاهری آراسته و دور از حاشیه
با توان همکاری تیمی
دارای تجربه در مدیریت مشتری مداری و ارتباط کلامی وبیان خوب
نزدیک به محل کار و بدون مشکل تردد
ساعات کار ۷/۳۰ الی ۱۵ بعدظهر
محیط کاری بسیار خوب وامنیت کامل شغلی
داشتن یک نفر معرف از بستگان درجه یک که کارمند رسمی دولت باشد.
حقوق ومزایا وبیمه طبق اداره کار

واجدین شرایط میتوانند رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند و از هرگونه تماس خودداری نمایند.پس از بررسی روزمه وتایید روزمه های ارسالی از طریق دفتر جهت مصاحبه با شما هماهنگی خواهد گردید.

آدرس ایمیل: hzpirco@yahoo.com

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام دفتر دار

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.