آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه علمی کاربردی از ۱۵ شهریورماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به لزوم آمادگی مدرسان برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: ۱۵شهریور ماه آغاز سال تحصیلی جدید است و در نیمسال آینده آموزشها قطعا به صورت مجازی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید با اشاره به وضعیت مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: تا سال ۱۳۹۷ بیش از ۹۳ هزار مدرس داشتیم که با پایش و ارزیابی صلاحیت مدرسان در حال حاضر به کمتر از ۳۰هزار نفر رسیده است. مدرسین این دانشگاه باید خود را برای روبرو شدن با نسل جدید دانشجو آماده کنند چون بافت دانشجویی ما تغییر کرده است.

وی با اشاره به کاهش سن دانشجویان بیان کرد: میانگین سن دانشجویان از ۴۰ به ۲۷سال رسیده است، سابقا اغلب دانشجویان ما کارمند بودند ولی اکنون این وضعیت تغییر کرده است و ازدو سال پیش که پذیرش در سهمیه شاغلین این دانشگاه حذف شد، ۹۳ درصد دانشجویان سال ۱۳۹۸ این دانشگاه غیرشاغل بودند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به لزوم آمادگی مدرسان برای آغاز سال تحصیلی جدید یاد آور شد: ۱۵شهریور ماه آغاز سال تحصیلی جدید است و در نیمسال آینده آموزشها قطعا به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: لذا باید مدرسان جهت تولید محتوا برای ۱۶جلسه آماده باشند و زمان کافی برای آماده سازی محتوا وجود دارد. البته استانها باید از شرکت های دانش بنیان برای برگزاری کلاسهای آنلاین نیز بهره گیرند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار