بهره برداری از ۸ طرح تولیدی خدماتی در دزفول

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون کارآفرینی اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ۸ طرح تولیدی خدماتی در دزفول بهره داری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید سعید حسینی نژاد معاون کارآفرینی اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۱۵ طرح تولیدی خدماتی در حوزه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول آماده بهره برداری است که ۸ طرح به بهره برداری رسید.
او باتوجه به ظرفیت بالای دزفول در اشتغالزایی، افزود: تسریع در پرداخت تسهیلات از منابع اشتغال روستایی مدنظر است تا با خدمات رسانی به قشر روستایی موجب کاهش مهاجرت به شهر‌ها و توزیع درآمد در منطقه شویم.
حسینی نژاد بیان داشت: مجتمع صنعتی ۱۰۰ راسی گاومیش‌داری، طرح تولیدی محصولات گلخانه‌ای، بسته بندی آجیل و خشکبار، خانه‌های فرهنگ کار شرکت‌های کشت و صنعت رجایی و بهشتی، کشت و صنعت گلستان و شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان از جمله بهره داری‌های امروز بود که زمینه اشتغال ۱۰۱ نفر فراهم شد.
معاون کارآفرینی اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها موجب عدالت گستری در حوزه روستایی می‌شود همچنین فعالان اقتصادی پای کار هستند و ضمن اشتغالزایی، برای استان و شهرستان تولیداتی به همراه دارند.

او اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را ۱۵۸ میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: این اعتبار شامل ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۵۸ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی و نیمه صنعتی در روستا‌ها است که از طریق منابع اشتغال روستایی و اشتغالزایی روستایی واگذار شده‌اند.

حسینی‌نژاد در خصوص مشاغل خرد و خانگی در شرایط فعلی کرونا که از اولویت‌ها است، گفت: این طرح‌ها هزینه کمتری دارند و به اشتغال کشور کمک می‌کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار