انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد آغاز شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی فعال شد. داوطلبان لازم است به منظور انتخاب رشته با استفاده از شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی وارد سامانه شوند.

اتباع خارجی لازم است به منظور انتخاب رشته با استفاده از شناسه انتخاب رشته و کد پیگیری اتباع خارجی وارد سامانه شوند.

پس از ورود به سامانه لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۶۱۰۰۰۰ ریال از سوی داوطلب پرداخت شود. داوطلبانی که در دو مجموعه امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند رشته / محل های انتخابی خود را از میان هر دو مجموعه انتخاب و ثبت کنند.

هر داوطلب می تواند حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته و محل را متناسب با مجموعه های امتحانی خود انتخاب و به ترتیب اولویت ثبت کند. داوطلبان پس از انتخاب رشته و محل لازم است گزینه ثبت نهایی را انتخاب و نسخه چاپی رشته و محلهای انتخابی را از سامانه دریافت و تا زمان اعلام نتایج نهایی حفظ کنند.

ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته فعال بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.

داوطلبان از امروز یکشنبه ۱۶ شهریور ماه تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۵ شهریور فرصت دارند به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس www.azmoon.org مراجعه و انتخاب رشته کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع انتخاب رشته از طریق سامانه منتشر و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار