جاده اهواز ـ دهدز ایمن سازی می‌شود

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در محور اهواز ـ دهدز در حال انجام پروژه‌هایی هستیم تا این جاده پرخطر، ایمن سازی شود و شاهد تردد بی خطر وسایل نقلیه در این محور باشیم.

منوچهر رحمانی اظهار کرد: در محدوده شهرستان هفتکل به سمت باغملک یعنی از سه راهی غیزانیه به سمت سه راهی نمره یک، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول 5 کیلومتر با اعتبار 4 میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: در این محور از سه راهی نمره یک تا سه راهی نفت سفید نیز عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول 5 و نیم کیلومتر با اعتبار 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و سازمان راهداری در حال اتمام است.

رحمانی تصریح کرد: عملیات احداث باند دوم به منظور 4 خطه کردن جاده از سه راهی نمره یک به سمت قبرسید نیز به طول 11 کیلومتر در حال انجام است؛ اعتبار این پروژه 7 میلیارد تومان و از محل اعتبارات ملی و استانی اداره راه و شهرسازی تامین می‌شود که امیدواریم تا پایان امسال عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

وی عنوان کرد: همچنین در محور باغملک به ایذه از سمت روستای باران گل تا ایذه به طول 14 کیلومتر عملیات روکش آسفالت و لکه گیری با اعتبار 7 میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در بخش دیگری از این محور در جاده دهدز به سمت کارون 4، قرار است پروژه لکه گیری و روکش آسفالت با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان تا چند روز آینده آغاز شود.

اخبار استان اخبار