اجرای طرح‌های اشتغالزایی در شعیبیه شوشتر با اختصاص تسهیلات

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان از اجرای طرح‌های اشتغالزا در شعیبیه شهرستان شوشتر با اختصاص ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

حجت الاسلام علی نژاد مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تخصیص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های اشتغالزا در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر گفت: تسهیلات اختصاص یافته برای اجرای ۵۰۰ طرح دامپروری سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح سپاه ولیعصر (عج) استان نیز مشارکت می‌کند، افزود: هدف از اجرای طرح‌های اشتغالزا، محرومیت زدایی و توانمندسازی اهالی و ساکنان روستاها و مناطق محروم است.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای اجرای طرح‌های مذکور در ۳ منطقه هدف، بیان کرد: هم اکنون اقدامات لازم برای راه اندازی ۱۰۰ واحد دامپروری در شعیبیه درحال انجام است و در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق پرورش دام و اشتغال در این منطقه خواهیم بود.

سردار معین پور جانشین قرارگاه استانی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه عملیات بهسازی و اصلاح جایگاه دامپروری‌ها با تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر (عج) استان انجام و تسهیلات آن‌ها از سوی آستان قدس رضوی پرداخت می‌شود، گفت: در فاز اول این طرح، ۵۰۰ محل با تامین مصالح ساختمانی و سایر امکانات موردنیاز آماده سازی می‌شوند.

سرگرد مصطفی مجدی نسب مسئول قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه ولیعصر (عج) بیان داشت: وام‌های اشتغالزایی به افرادی تعلق گرفته است که هیچگونه زمینه ایجاد شغل برای آن‌ها وجود ندارد و با این اقدام علاوه بر کاهش بیکاری، اشتغالزایی، افزایش تولیدات دامی، از مهاجرت معکوس از روستا‌ها به شهر‌ها جلوگیری می‌شود.

اخبار استان اخبار