فرصت انتخاب رشته در آزمون دستیاری دندانپزشکی دوباره تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرصت انتخاب رشته محل در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ برای بار دوم تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ پنجشنبه ۳۰ مردادماه ۹۹ در ۱۸ حوزه امتحانی با حضور حدود ۲ هزار و ۱۰۰ داوطلب برگزار شد.

با توجه به امکان جدید در ظرفیت پذیرش فرصت انتخاب رشته و ویرایش فرم مربوطه برای بار دوم تا ساعت ۱۵ شنبه ۱۲ مهر ۹۹ تمدید شد. این مهلت، دومین تمدید و آخرین فرصت برای انتخاب رشته/ محل یا ویرایش آن است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

پیش از این در دفترچه انتخاب رشته در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۴۶ نفر در ظرفیت آزاد و ۱۰۷ نفر در ظرفیت بومی و در مجموع ظرفیت ۳۵۳ نفر برای رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ اعلام شده بود.

بر اساس تغییر اعمال شده در انتخاب رشته/ محل امکان انتخاب رشته/ محل هایی که فقط دارای ظرفیت بومی هستند، برای داوطلبان آزاد نیز ایجاد شده است. ظرفیت این رشته/ محل ها مختص داوطلبان بومی است و در صورت تکمیل نشدن این ظرفیت توسط دارندگان سهمیه بومی، به داوطلبان آزاد تعلق خواهد گرفت.

این رشته/ محل ها عبارتند: رشته بیماری های دهان و فک و صورت (دانشگاه های علوم پزشکی بابل و همدان). رشته آسیب شناسی دهان و فک و صورت (دانشگاه های علوم پزشکی بابل، شیراز، همدان و یزد). رشته پروتزهای دندانی (دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و گیلان). رشته پریودانتیکس (دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و مشهد). رشته دندانپزشکی ترمیمی (دانشگاه علوم پزشکی اهواز). رشته رادیولوژی دهان و فک و صورت (دانشگاه علوم پزشکی مشهد)

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار