پذیرش بیش از ۹۰۰۰ دانشجو با سوابق تحصیلی در پیام‌نور خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان از پذیرش حدود ۹۲۴۹ دانشجو با سوابق تحصیلی در نیم‌سال جدید خبر داد.

علیرضا اقبالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام بدون آزمون از ۲۹ مهر آغاز شده است و تا ۱۰ آبان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند. دانشگاه پیام نور از دو طریق آزمون سراسری و با سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

وی گفت: دانشجویان می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد از شهریه ثابت خود ثبت‌نام انجام دهند. همچنین تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که شامل پرداخت وام شهریه تا ۲۰ میلیون تومان با سود کمتر از ۲ درصد است. همچنین با توجه به شیوع کرونا و تحصیل دانشجویان به صورت مجازی، وام ۲۰ میلیون تومانی برای خرید تبلت، گوشی یا لپ‌تاپ برای دانشجویان، اعضای هیات علمی و پرسنل دانشگاه در نظر گرفته شد.

رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان تصریح کرد: حدود ۹۲۴۹ دانشجو با سوابق تحصیلی در مراکز پیام نور استان پذیرفته خواهند شد. همچنین با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری این تعداد افزایش می‌یابد و از این نظر دانشگاه ما یکی از دانشگاه‌های برتر میان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور است. در سطح استان ۳۰ مرکز پیام نور وجود دارد.

اقبالی با بیان اینکه با توجه به وضعیت کنونی استان، پذیرش دانشجویان جدید نیز به صورت مجازی است، گفت: آموزش دانشجویان از ترم گذشته به صورت مجازی آغاز شد و در این نیم‌سال نیز به صورت مجازی خواهد بود. همچنین امتحانات پایان ترم از طریق سامانه‌های دانشگاه برگزار می‌شود

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار