تحقق فرصت‌های شغلی در قالب حمایت از طرح‌های اشتغالزا در خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل کمته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: فرصت‌های شغلی در قالب حمایت از طرح‌های اشتغالزا در مناطق مختلف استان تحقق می‌یابند.

 

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایجاد اشتغال برای مددجویان و خودکفایی آن‌ها را یکی از دغدغه‌های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: فرصت‌های شغلی در قالب حمایت از طرح‌های اشتغالزا تحقق می‌یابند.

او با تاکید بر لزوم مهارت آموزی مددجویان و استفاده از ظرفیت کارآفرینان برای ایجاد اشتغال پایدار افزود: ۲۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان اندیمشک طی پارسال انجام شده و امسال نیز برای ایجاد دوبرابری فرصت شغلی در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

علی قلی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک با اشاره به ۱۰ هزار مددجو در این شهرستان از خدمات فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و اشتغال، گفت: به منظور خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش، تسهیلاتی بالغ بر ۵ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال و برگزاری کلاس‌های فنی و تخصصی با هدف راه اندازی مشاغل مختلف پرداخت شده است.

او یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد اندیمشک را توانمندسازی و خودکفایی مددجویان عنوان و اظهار کرد: در این رابطه برای خودکفایی مددجویان طرح‌های اشتغالزای متنوعی در دستور کار قرار دارد، همچنین به منظور ترغیب دانش آموزان و دسترسی آسان به امکانات آموزش‌های مجازی در شرایط کرونایی، تعدادی تبلت که به همت کمیته امداد و خیرین شهرستان تهیه شده بود، به دانش آموزان ممتاز و نیازمند اهدا شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار