استخدام شرکت دایا پخش

دسته ها: استخدام انبار دار استخدام و بازار کار استخدام حسابدار،کمک حسابدار و حسابرس استخدام راننده استخدام بازاریاب و ویزیتور استخدام توزیع کننده

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

شرکت دایا خوراک و بهداشت به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در عرضه معتبرترین برندهای غذایی و بهداشتی دنیا از افراد واجد شرایط، مطابق جدول ذیل دعوت به همکاری می نماید. لذا از واجدین شرایط تقاضا می گردد در صورتی که محل سکونت آنها در شهرهای مذکور می باشد به سایت www.dayagrp.com مراجعه و نسبت به تکمیل فرم استخدامی و تکمیل آن اقدام نمایند.

همچنین متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۵۹۳۷۵۲۷ – ۰۲۱ ، ۲۵۹۳۷۲۰۸ – ۰۲۱ و ۲۵۹۳۷۰۰۰ – ۰۲۱ داخلی :۱۱۰۲ تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس: تهران – نیاوران – شرق سه راه یاسر – نبش کوچه زیبا – ساختمان آرش – پلاک ۲۲۲، طبقه سوم، واحد۳۰۱، بین ساعات ۸ الی ۱۷ مراجعه نمایند.

شایان ذکر است که پذیرفته شدگان از بدو استخدام علاوه بر برخورداری از حقوق ثابت، بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی و پورسانت از آموزش ضمن خدمت نیز بهره مند خواهند گردید.

نتایج به پذیرفته شدگان حداکثر تا دو هفته پس از ثبت نام از طریق تماس با شماره تلفن متقاضیان اعلام خواهد گردید. در ضمن اولویت با افرادی است که تا یک هفته پس از درج آگهی رزومه خود را تکمیل و ارسال نمایند.

 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام انبار دار استخدام و بازار کار استخدام حسابدار،کمک حسابدار و حسابرس استخدام راننده استخدام بازاریاب و ویزیتور استخدام توزیع کننده

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.