آغاز ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از ۵ آذر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمانی گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذر سال جاری آغاز خواهد شد.

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور، گفت: با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذر سال جاری آغاز می‌شود و تا ۱۲ آذر ادامه خواهد داشت.

زمانی افزود: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده و متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه با سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور زمان برگزاری آزمون این دوره را ۱۷ بهمن اعلام کرده و تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند.

رئیس دانشگاه پیام نور اظهار کرد: داوطلبان پذیرفته شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از نیمسال دوم تحصیلی سال جاری وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانش‌پذیری آن‌ها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می‌گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

او با عنوان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحد‌ها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار