۴ صندوق کارآفرینی و اشتغال در روستاهای خرمشهر تشکیل شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر گفت: چهار صندوق کارآفرینی و اشتغال در چهار روستای خرمشهر به صورت پایلوت در راستای توانمندسازی مددجویان و روستاییان تشکیل شد.

لیلا هفت‌جوش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهار صندوق کارآفرینی و اشتغال در چهار روستای خرمشهر به صورت پایلوت در راستای توانمندسازی مددجویان و روستاییان مناطق روستایی توسط اداره بهزیستی خرمشهر و با همکاری مؤسسه خیریه حضرت امام علی (ع) شهر ری، صندوق کارآفرینی، بخشداران و دهیاران این شهر تشکیل شد.

وی در ادامه از بازدید خود و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از محل نگهداری زنان سالمند صادقین خرمشهر خبر داد و افزود: مشکلات و نیازهای معلولان تحت پوشش این اداره از جمله نیاز به کمک‌ها و اعتبارات مالی، نیاز به وسایل کمک توان‌بخشی برای معلولان به نماینده مردم خرمشهر مطرح و خواستار توجه بیشتر و پیگیری و برطرف کردن آنها شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر در پایان گفت: سید احمد لفته نژاد آمادگی خود را در راستای حل کردن مشکلات بهزیستی و مددجویان به ویژه معلولان تحت پوشش اعلام کرد و قول پیگیری و حل این‌گونه مشکلات را از طریق رئیس سازمان بهزیستی کشور و یا وزارت رفاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن داد.

اخبار استان اخبار