ثبت نام ۶۱ هزار نفر در فراگیر ارشد پیام نور/ سه شنبه آخرین مهلت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تاکنون ۶۱ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت نام کردند.

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) از چهارشنبه ۵ آذرماه ۹۹ آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان می توانند تا سه شنبه ۱۸ آذرماه ۹۹ در این دوره ها ثبت نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

وی گفت: متقاضیان ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند. هر متقاضی می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

زرین آمیزی اضافه کرد: تا امروز ۱۶ آذرماه تعداد ۶۱ هزار و ۱۶۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) در روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۱۴ بهمن تا پنجشنبه ۱۶ بهمن در سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار