امکان درخواست برخط تاییدیه مدارک تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی فراهم شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امکان درخواست تاییدیه برخط مدارک تحصیلی وزارت ‏آموزش و پرورش جهت استفاده دانشجویان در فرآیند ثبت نام ‏دانشگاه فراهم شد.

به گزارش ایسنا؛ مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ با توجه به راه اندازی سامانه جدید و برخط صدور تاییدیه مدارک تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع می رساند دانشجویان داخل کشور برای اخذ تاییدیه مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود جهت ثبت نام در دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی داخل، می توانند از طریق این سامانه به آدرس:https://emt.medu.ir  اقدام کنند.

همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج و دانش آموختگان خارج از کشور که متقاضی تسهیلات و خدمات آموزشی از مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشند نیز می توانند برای دریافت تاییدیه مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی خود از طریق این سامانه اقدام کنند.

لازم است متقاضیان از طریق درگاه الکترونیک سامانه مذکور وارد سامانه شده و پس از احراز هویت و تکمیل مستندات لازم، درخواست صدور تاییدیه تحصیلی برای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی را ثبت نمایند.

توجه به این نکته ضروری است که دانشجویان داخل کشور، دریافت کننده پاسخ تاییدیه را دانشگاه محل تحصیل خود انتخاب و دانشجویان و دانش آموختگان خارج کشور، دریافت کننده پاسخ تاییدیه را، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب نمایند.

همچنین پس از طی فرآیندهای لازم، نتیجه استعلام و تاییدیه تحصیلی از سوی وزارت آموزش و پرورش به دانشگاه‌ها و مرکز خدمات آموزشی ارسال گردیده و قابل بهره برداری لازم می باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار